8.11.17

Co bym chciała zobaczyć w grze? |1




Witajcie. Zdecydowałam się napisać coś od siebie w temacie tzw. "rzeką", bo jak już większość dobrze wie, nigdy nikomu nie da się dogodzić. Dla mnie rzecz priorytetowa, a jaka? Zobaczycie czytając posta.
Jako wprowadzenie do tematu, zacznijmy może od podstawowego błędu gry, mianowicie siodła.
Najbardziej w tym wszystkim razi mnie profil oraz brak poduszek kolanowych, które powinny nieco odstawać od siodła i prawidłowo ustawiać nogę. Co do tybinek, to się nie przyjrzałam, ale też raczej rzadko występują, ale o to już mniejsza, bo nie są tak ważne. Popręg natomiast jest stanowczo za chudy i leży w złym miejscu.W grze mogłyby się pojawić te z fartuszkiem jak i ujeżdżeniowe.
Spójrzmy teraz na to co mamy pod siodłem-czapraki. Kolory i motywy są w stanie trafić w każdy gust, jednak ubolewam nad brakiem innych kształtów tkj. jaskółka, pełny skokowy oraz wycięty.

Dobrze, wstęp mamy za sobą, przejdźmy zatem głębiej w świat jeździectwa. Na pierwszy ogień pójdą skoki, jako iż łatwiej będzie mi nawiązać.

Pomińmy pół siad naszej postaci, to będzie w oddzielnym poście, chociaż warto by było tutaj o tym wspomnieć. Dziś skupimy się na koniu. Animacja jest zawsze taka sama. Koń galopując na jedną nogę, nie zależnie od kierunku, wybija się bardzo wysoko. Wygląda to "delikatnie" ujmując źle, ponieważ nawet malutkie przeszkody, rumak pokonuje z wyskokiem na co najmniej 120. Nie podoba mi się również, że w przeważaniu wszystkie modele posiadają tę samą animację co wszystkie inne konie. Staje się to monotonne. Może i w świecie jeździeckim konie skaczą tak samo, tak się przynajmniej może wydawać. Jednak po dłuższym przyglądaniu się, widać technikę. To tyczy się również dostosowaniu wysokości. Tak minimalne różnice dałyby grze ogromny krok na przód.


Ujeżdżenie. No i zaczynają się schodki. Wiele z Was na pewno uwielbia tę dyscyplinę, wiecie jak elegancko konie poruszają się w kłusie zebranym? Podstawową rzeczą są, napięte wodze. Niestety w grze latają na lewo i prawo. Jak mamy niby mieć Panowanie nad koniem? 
Razem z wodzami idą chody. Piaff, pasaż, inochód, kontr galop czy ustępowanie-wszystko na kontakcie między pyskiem a ręką jeźdźca. Oczywiście, te chody na pewno stałyby się ciekawym i oryginalnym rozwiązaniem dla kadryli klubowych. Ja natomiast zamiast układów wolałabym Grand Prix w tej dziedzinie. Na ekranie wyświetlałyby się nam figury a my za pomocą skrótów klawiszowych wykonywalibyśmy je. Do wyboru byłaby także muzyka w miejscu kamery i do każdej inny układ. Wszystko podlegałoby określonemu systemowi oceniania. Dzięki temu, byłoby to doskonałe rozwiązanie na tzw. "znudzenie się". Mam tu na myśli również inne urozmaicenia typu: Levada czy Tölt. Treaz praktycznie nikt ich nie używa, zatem Cs, czy jakiekolwiek zawody zapobiegły by odsunięciu animacji na bok. 


Cały ten post nie ma na celu krytykowania pracy Zespołu, a jedynie pokazanie jak można grę urozmaicić. Mam nadzieję, że pomysł się spodobał. Jestem ciekawa, jakie Wy macie zdanie na ten temat i czekam na opinie niżej.

4 komentarze:

  1. Mam podobne przemyślenia, zespół mógłby troszkę nad animacjami popracować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10.11.17

    BYNAJMNIEJ =/= PRZYNAJMNIEJ proszę was, ludzie..
    Co do twoich przemyśleń- w sumie w całości popieram choć mam jeszcze mnóstwo swoich, ale moim zdaniem za bardzo je uściślasz, niestety star stable bliżej do bajki niż realnego życia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej pisać by nie miało sensu, post ma być krótko i na temat. Popieram to, że bliżej do bajki, jednak gra się nadal rozwija i takie drobnostki dawałyby wspaniałe rezultaty.

      Usuń
  3. Anonimowy16.11.17

    Mam pytanie o klub. Od którego levela jest klub Shadow Jokers? Ja mam prawie 17. Jeśli można to skontaktuje się - Melissa Prettyheart - HoneyValley

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mnie cieszy, iż chcecie podzielić się swoim zdaniem. Jeżeli znajdziecie jakiś mały błąd lub literówkę koniecznie dajcie znać.

Copyright © 2016 Gallop in Star Stable , Blogger