3.10.17

Wielkie pustki, co to może oznaczać?


Witam wszystkich! Jak widać za nami już rozpoczęcie pięknej jesieni oraz... mnóstwa nauki. Jak pewnie niektórzy z Was czytali, udało mi się spełnić moje marzenie. W lipcu zakupiłam klaczkę o imieniu Elissa. Aktualnie ma prawie trzy lata i zaczynam ją wstępnie zajeżdżać. Trening, jednak musi odbywać się codziennie, czy to pogoda, czy mróz. Ja sama mam całe tygodnie w terminach sprawdzianowych, więc na prawdę nie wiem, jak to przeżyć. Z blogiem rozstać się nie potrafię. Jest to dla mnie na prawdę coś ważnego, czego nie mogę tak po protu porzucić. Uwielbiam pisać i robić to co sprawia mi przyjemność, a nie przymus. Wiadomo-życia prywatnego nie mogę odstawić. Do komputera siadam ledwo na godzinę w weekendy, poświęcając ten czas klubowi. Co do postów nic obiecywać nie mogę. Kiedyś pisałam nawet codziennie i powiem, że to wyglądało na prawdę źle. 
Wpisy były strasznie oklepane i bardzo się ich wstydzę, stąd ich nagłe zniknięcie. 
Chciałabym zacząć to wszystko od nowa, pisać własną historię i móc robić też coś dla was. W głowie mam mnóstwo pomysłów, ale nie wiem, czy starczy mi na to wszystko czasu. Dziękuję też tym wszystkim, którzy zostali jeszcze ze mną i nadal śledzą co tu się dzieje. To cholernie dużo dla mnie znaczy. Wracając do bloga. Już dziś możecie zauważyć pewne  prawie zmiany. Może pozytywne, dla innych negatywne. Za szablon dziekuję Kartografii, do którego wprowadziłam drobne przeróbki i poświęciłam na to kilka godzin, liczę, iż to docenicie. Brakuje mi jeszcze kilku detali oraz uzupełnienia zakładek, lecz to już wkrótce. Dajcie znać, czy taki wygląd Wam odpowiada. Chciałabym także usłyszeć Wasze propozycje, co byście zobaczyli na kolejnych wpisach, bądź nowych stronach.
Tymczasem, życzę wszystkim miłego dnia/nocy.

13 komentarzy:

  1. Piękna metamorfoza bloga! Całość miło się ogląda a nagłówek jest po prostu genialny! ;-)
    Cieszę się Twoim szczęściem i gratuluję kupna konia. Pozostaje mi tylko życzyć owocnej pracy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5.10.17

    Z ciekawości, jest na sso koń który przypomina twoja klacz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zmiana rozumiem cię też mam dużo nauki. 😕😕😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się już niedługo znaleźć chęci na posty ;D

      Usuń
  4. Anonimowy7.10.17

    Nie wiem, czy chciałabyś aby ten blog był tylko i wyłącznie o sso, ale mogłabyś czasem wstawić coś związanego z Twoją klaczką ☺️ Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8.10.17

    On nie jest "wzorowany". On jest identyczny, jak ten tu - http://www.karografia.pl/p/darmowe-szablony-na-bloggera.html
    "Szablony są całkowicie darmowe, nie wolno ich odsprzedawać ani usuwać stopki." - to napisała właścicielka bloga, z którego go wzięłaś. A tak się składa, że stopkę usunęłaś.
    Jedyne, co zmieniłaś to Menu, ale to nie znaczy, że szablon jest twój i że ty go wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, stopka na razie nie ma koloru. Poza tym warto komentować pod swoim nikiem :D Ogólny jej wygląd mi nie przypadł do gustu oraz szerokość, dlatego grzebię nadal w kodach, a wkrótce stopka wroci.

      Usuń
  6. Szablon wygląda o wiele ładniej niż tamten, toteż gratuluję kupna konia! Elissa na pewno do niej pasuje, do jej maści.Jeszcze raz gratuluję, pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamietam jak ciekawilo mnie jak twoja klacz ma na imie,teraz sie wkoncu dowiedzialam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisane

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mnie cieszy, iż chcecie podzielić się swoim zdaniem. Jeżeli znajdziecie jakiś mały błąd lub literówkę koniecznie dajcie znać.

Copyright © 2016 Gallop in Star Stable , Blogger