środa, 4 stycznia 2017

Nowe maści

Hej, witajcie
Jakże wspaniały początek nowego roku, prawda? Do gry zawitały nowe maści, na które tak długo wszyscy czekaliśmy!
Oczywiście na ich temat dokładnie rozpisałam się w poprzednim poście, więc teraz oszczędzę sobie pisania, bo każdy wie ile kosztują i gdzie się znajdują.
Tak jak mówiłam, nie pojawił się i nie pojawi się bułany mustang. To potwierdzona informacja od P.Oli. 
Wracając do rzeczy, dodali maści, których jeszcze w grze nie było, albo są podobne. 
Myszaty,gniady (?) i tarantowaty! Moim zdaniem są na prawdę piękne i po raz pierwszy podobają mi się wszystkie maści!


Spójrzcie tylko na grzywkę taranta, jest nieco dłuższa od jego rówieśników, ale to tylko złudzenie przez jego plankę pod końcówką grzywy.Na dodatek piękny różowy pyszczek, czyni go jeszcze bardziej przesłodkim! Gniady natomiast ma jasne odmiany na grzbiecie i brzuchu i wspaniałe kropeczki. Co do szarego z tej trójki najmniej mi się podoba, ale i tak mnie urzekł, swoim cieniowaniem, jak się przyjrzycie zapewne zauważycie, że gdzieniegdzie jest ciemniejszy a potem trochę jaśniejszy.

Który z nich zagości w Waszej stajni? Jaka jest Wasz opinia na ich temat?

16 komentarzy:

  1. Mi też podobają się wszystkie maści, zdecydowanie lepsze od poprzednich, ale tarancik z różowym pyszczkiem wszystko wygrywa i na pewno pojawi się w mojej stajni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie też mi się te nowe podobają :P

      Usuń
  2. Lana tarant nie ma wcale dłuższej grzywy, wszystkie konie mają tą samą budowę i grzywę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozwól, że powtórzę :"Ma dłuższą GRZYWKĘ"

      Usuń
    2. Wiem o co ci chodziło, dlatego mówię że niczym się nie różni od pozostałych, to złudzenie optyczne ;)

      Usuń
    3. przynajmniej podpisałabyś się imieniem i nazwiskiem, a nie ;)

      Usuń
    4. +Anonimowy chyba masz wadę wzroku skoro nie widzisz,że ma dłuższą grzywę. Lepiej idź do okulisty ;)

      Usuń
    5. Mój błąd , to na prawdę złudzenie :p

      Usuń
  3. Wszystkie maści są śliczne <3
    Ja jako fanka prostoty, postawię chyba na gniadego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tarant ma dłuższą grzywkę, tylko trzeba uwarznie patrzeć.
    I jeśli nie możesz pisać z niczego innego tylko z anonima to zrób tak jak ja i podpisz się imieniem oraz nazwiskiem.

    Sylvie Rivercake

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się najbardziej podobają dereszowate i co do nich to już kiedyś stworzona takie maści. Dereszowato-myszaty był starszego modelu Fryz Sportowy a gniado-dereszowaty to maść podobna do AQH z Nowej Grani :) Pozdrawiam Paige Applepie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo sso zrobiłoby by specjalnie dłuższą grzywke taratowi... wszystkie mustangi mają takiej samej długości grzywki tylko niektórym przez plamke wydaje się dłuższa ale to tylko iluzja :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam to iluzja, doczytajcie posta c;

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mnie cieszy, że chcecie się podzielić swoim zdaniem. Pamiętajmy jednak o pewnych zasadach.
1.Nie obrażaj innych komentujących, każdy ma prawo do własnej opinii.
2.Jeżeli znajdziesz jakiś błąd lub literówkę, daj znać.
3.Nie reklamuj się, wystarczy napisać maila.
4.Staraj się pisać poprawną polszczyzną.
5.Nie kopiuj, jeżeli chcesz to zrobić, poinformuj mnie.