niedziela, 25 grudnia 2016

Wesołych Świąt!

Wigilia już minęła. Mam nadzieję, że dostaliście wymarzone prezenty i ten czas był dla Was na prawdę magiczny.
Wraz z Bożym Narodzeniem zbliżamy się do etapu końcowego naszego kalendarza.

 Tak właśnie wygląda ukończony kalendarz, który powstał ze wcześniejszego-zimowego "edita". Oczywiście okienka, by za bardzo nie zdradzać treści, obejmowały jeden element każdego kawałku zdjęcia. Z tradycyjnej zimy, wszystko całkowicie zmieniło się w świąteczne ciepło.





7 komentarzy:

  1. Czas świąteczny już się zbliża, dwanaście dań się szykuje. Po środku strojna,wielka choinka błyszczy się. Wszystkie świecą światełka. Mikołaj z prezentami na gwiazdkę, cisza

    - Sylvie Rivercake

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas świąteczny juz się zbliża, dwanaście dań się szykuje. Po środku strojna, wielka choinka. Błyszczy się wszystko, świecą światełka, Mikołaj z prezentami na gwiazdkę czeka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas świąteczny też się zbliża, dwanaście dań się szykuje. Po środku strojna, wielka choinka błyszczy się. Wszystko świecą światełka, Mikołaj z prezentami na gwiazdkę czeka. ~Amelia Swordnose

    OdpowiedzUsuń
  4. Która?

    Sylvie Rivercake

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Lama mogłabyś zajrzeć na mojego bloga- Star Stable z Verkiem gdyż iż ponieważ rozpoczęłam challenge i cię nominowałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witajcie, tutaj Lama! Tak, tak wiem, jestem wszędzie (iluminati) Kilka wiadomości dla Was.
-Jeżeli zobaczycie jakąś literówkę czy błąd dajcie znać!
-Każdy komentarz to bardzo miła oznaka, że jesteście! Dzięki nim dajecie mi siłę do dalszego pisania! Oczywiście pamiętajmy, że -Każdy ma prawo do własnego zdania c;