sobota, 17 grudnia 2016

Sesja z Orionem

Hej,
Zima w SSO jest na prawdę piękna, poza tym powinni się troszkę bardziej postarać, bo jest kilka nie dociągnięć. Chciałabym, abyśmy mogli się "zatapiać" np. po kolana w śniegu i aby drzewa nie miały liści. Mimo wszystko ten czas to wspaniała okazja na piękne sesje. 
Jednak zapytam i Was, czy lubicie sesje? Ja uwielbiam! Pozwala mi się odstresować i bardziej zaobserwować piękno Naszego Jorvik. 
A sesje na dzikim koniu? Są jakby magiczne! Pełne tajemnic i nasuwających się pytań. Choć nie za bardzo mam czas, by oddawać się swojej pasji-fotografii ,uwielbiam od czasu do czasu kilka minut pojeździć i umieścić krajobrazy na zdjęciach.













Które zdjęcie stało się Waszym ulubionym? Moje czwarte, siódme i dwa ostatnie ^^
Coś mi się wydaje, że możecie się spodziewać nowego wyglądu.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :PP
      ~ Szaszłyk piszący z anima, bo pisze z konta mamy :")

      Usuń
    2. Mina twojego konia na ósemce jest nie do zastąpienia :^D a tak wgl to świetny blog ^^

      Usuń

Bardzo mnie cieszy, że chcecie się podzielić swoim zdaniem. Pamiętajmy jednak o pewnych zasadach.
1.Nie obrażaj innych komentujących, każdy ma prawo do własnej opinii.
2.Jeżeli znajdziesz jakiś błąd lub literówkę, daj znać.
3.Nie reklamuj się, wystarczy napisać maila.
4.Staraj się pisać poprawną polszczyzną.
5.Nie kopiuj, jeżeli chcesz to zrobić, poinformuj mnie.