sobota, 31 grudnia 2016

Czas na podsumowania

Hej,
Jak Wam minął ten rok? Za mną już cały rok blogowania z kawałkiem, więc czas na podsumowania tego roku !

...Z życia bloga...
•W roku 2016 napisałam 316 postów
•Średnio 24 posty miesięcznie
Przez ten rok napłynęło mi 76 897 tysięcy wyświetleń
Napisałam 92 posty z aktualizacji
•Rozpoczęłam 5 serii
•Zrobiłam 2 Challenge i 2 konkursy
•Napisaliście 598 komentarzy
•Liczba obserwatorów wzrosła o 71
•Rekordowa liczba wyświetleń posta wynosi: 8595
•Rekordowa liczba komentarzy pod jednym postem wynosi: 67


...Z życia prywatnego...
•W ciągu roku byłam na ok.30 zawodach
•Zdałam odznakę
•I inne pierdoły, które Was zapewne nie interesuj, bo w sumie działo się wiele ale to bardziej prywatne ;)
Niżej taki swego rodzaju "bonus", bo od dawna obiecywałam pokazać twarz, więc to dla Was zrobię.


...Z życia aktualizacji...
W tym roku na prawdę wiele się działo! Powitaliśmy między innymi:
•Tereny: PPP i Miasto Jorvik
•Konie: Angliki, Kuce Walijskie, Fryzy, Dzikie Konie Jorveskie, Lipiciany
•Zawitała także góra lodowa z foczkami, świnki w Valedale, żabki w Lustrzanych bagnach i kotki na Farmie Słonecznikowych pól
•A także wiele innych zadań! Min.:
Tydzień Mody, Urodzinowe Quizy, Hallowen, Zadania w Eponie z ratowaniem Hermana, zadania z Nightdust, budowa mostu w Eponie, walka Rickiego, Albertina i pajkąki Prof. Haydena i kilka innych.

...Najciekawsza aktualizacja...
Moje serce podbiła aktualizacja u Prof.Haydena z Albertiną. Jej przebieg, a także wyścig, były dla mnie fascynujące.

Profesor i jego włochaty problem...

...Najlepsza dodana rasa...
Tutaj mam na prawdę wiele wątpliwości, ale muszę stwierdzić, że najlepiej wyszły im Angliki , choć szczerze uwielbiam Mustangi!
Znalezione obrazy dla zapytania angliki sso


ź: klik
  
...Najlepsze odnowienie...
Na te miano zdecydowanie zasługują stajnie!

Nowe stajnie macierzyste: już pod koniec 2016!


...Najlepszy teren... PPK vs MJ
Oba tereny wyszły świetnie! Jednak muszę przyznać, że nie przepadam za klimatami miasta i zdecydowanie wygrywa PPK
Podobny obraz

...Najnudniejsza aktualizacja...
Niestety, ale w aktualizację sylwestrową kompletnie nie miałam co robić.


A jak Wam minął rok?

6 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz w realu, Lana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa pytania: na jaką odznakę zdawałaś i czy byłaś na 30 zawodach konnych, czy ogólnie sportowych?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na odznakę srebrna :v i na zawodach sportowych C;

      Usuń

Bardzo mnie cieszy, że chcecie się podzielić swoim zdaniem. Pamiętajmy jednak o pewnych zasadach.
1.Nie obrażaj innych komentujących, każdy ma prawo do własnej opinii.
2.Jeżeli znajdziesz jakiś błąd lub literówkę, daj znać.
3.Nie reklamuj się, wystarczy napisać maila.
4.Staraj się pisać poprawną polszczyzną.
5.Nie kopiuj, jeżeli chcesz to zrobić, poinformuj mnie.